2012. augusztus 1., szerda

Első kendő Fonalimpiás színekben

Az első napok sport sikerei meghozták a kedvem a horgoláshoz. Szabadkártyásként sikerült mégis jelentkeznem a Fonalimpiás Facebook-os csoportba is.

Gyorsan el is készült a kendőm. Mintája végtelenül egyszerű, nagyon haladós. Munkámat nagy mértékben segítette, hogy Marcsi fonalával álom volt dolgozni. Megnyugodtam, hogy nem böktem a kendőbe a teljes motringot, így más projektembe is fel tudom használni.







 Fonal: Marcsi gyönyörű kézzel festett munkája
Minta: Zsutta blogjából
Tű: 5,0

5 megjegyzés:

  1. Congratulations to the champions!

    VálaszTörlés
  2. Csodás :o) Ahogy a fények huncutkodnak... Jól láttatják, hogy a kendő és színek nagyon egymáshoz illenek! Köszönöm, hogy a részese lehettem ennek a remek alkotásnak :o)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép fonal !! A mintát ismertem de nem tudtam hogy ilyen klassz :) Szép lett nagyon !!!

    VálaszTörlés
  4. A minta mellett én is többször elmentem, aztán szerencsére találkozott Marcsi fonalával :))))

    VálaszTörlés
  5. Viki! Nagyon szépet alkottál ismét! Gratulálok! Úgy szép, ahogy vagy! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.